Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují vztahy mezi Ing. Adélou Hanuš, IČ: 08701377, se sídlem Cyrilovská 456, 250 90 Nové Jirny (dále jen „prodávající“) a zákazníkem (dále jen „kupující“) v souvislosti s prodejem zboží prostřednictvím e-shopu www.spratecek.cz, v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
1.2 Kupní smlouva je uzavřena mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím webového rozhraní e-shopu.
1.3 Prodávající není plátcem DPH.
2. Účet uživatele
2.1 Registrace na e-shopu je možná, ale objednávku je možné učinit i bez registrace.
2.2 Kupující je povinen uvádět pravdivé údaje a aktualizovat je v případě změny.
3. Uzavření kupní smlouvy
3.1 Prezentace zboží na e-shopu je pouze informativní; prodávající není povinen uzavřít s kupujícím kupní smlouvu.
3.2 Cena i náklady na dopravu se zobrazují jako konečné (bez DPH, protože prodávající není plátce DPH).
3.3 Objednávka je odeslána kupujícím z e-shopu. Prodávající potvrdí její přijetí e-mailem – to není závazné uzavření smlouvy. Kupní smlouva vzniká až okamžikem přijetí objednávky ze strany prodávajícího.
4. Cena zboží a platební podmínky
4.1 Kupující může uhradit kupní cenu:
- online platební kartou nebo jinými bezhotovostními způsoby,
- na dobírku při převzetí zboží (je-li nabízeno).
4.2 Kupní cena zahrnuje i náklady na dopravu, pokud není uvedeno jinak.
4.3 V případě bezhotovostní platby je objednávka uhrazena nejpozději do 5 dnů od jejího uzavření.
5. Odstoupení od kupní smlouvy
5.1 Dle § 1837 obč. zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy u zboží přizpůsobeného podle přání kupujícího.
5.2 Personalizované produkty jsou považovány za upravené dle přání – tedy na ně se právo odstoupení z 14 dnů nevztahuje.
5.3 U ostatního zboží má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí.
5.4 Zboží musí být vráceno do 14 dnů od odstoupení. Kupující nese náklady na navrácení zboží.
5.5 Prodávající vrátí peněžitá plnění do 14 dnů od odstoupení stejným způsobem, kterým byla platba provedena.
6. Doručení a převzetí zboží
6.1 Doručení je realizováno způsobem zvoleným kupujícím. Opakované doručení z důvodu chybné nebo neúplné objednávky zaplatí kupující.
6.2 Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat obal a v případě závad je bezodkladně reklamovat dopravci.
7. Práva z vadného plnění
7.1 Práva a povinnosti se řídí občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
7.2 Pokud se vada projeví do 6 měsíců od převzetí, má se za to, že existovala již při převzetí.
7.3 Kupující může požadovat odstranění vady, výměnu, dodání nové věci, přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy.
7.4 Prodávající odpovídá i za vady vzniklé během zákonné záruční doby (24 měsíců).
8. Další práva a povinnosti
8.1 Vlastnictví zboží přechází na kupujícího zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží.
8.2 Komunikace se zákaznickou podporou:
- Telefon: 775 333 080
- Email: (doplnit e-mailovou adresu pro zákazníky)
- Adresa sídla pro vrácení/reklamaci: Cyrilovská 456, 250 90 Nové Jirny
8.3 Mimosoudní řešení sporů: příslušná je Česká obchodní inspekce a platforma ODR (online dispute resolution).
9. Ochrana osobních údajů
9.1 Zacházení s osobními údaji kupujících se řídí platnými právními předpisy (GDPR). Více v samostatném dokumentu – Zásady ochrany osobních údajů.
10. Závěrečná ustanovení
10.1 Právní vztahy se řídí českým právem.
10.2 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím elektronicky.